Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

O Jezu, żeby tak w Noc betlejemską

Cały świat się nad Tobą pochylił

I żeby wszyscy zaniemówili w świątecznym zadumaniu

I żeby łzy nam w oczach stanęły

I żeby jeden drugiemu

Spojrzał dziś w oczy inaczej

Żeby w pokoju tej Nocy

Pobladły troski nasze i niepokoje zgasły

By żaden człowiek nie był obcy

Żeby nie było samotnych

By każdy z każdym

Dzielił się sercem

Jak wigilijnym opłatkiem

Z dobrymi łzami w oczach

By krzywe stały się prostymi

By ktoś przypomniał sobie nagle

Kolęde dawno zapomnianą

By ktoś przebaczył

I ktoś rozpłakał się

Nad winą darowaną

By ktoś zamknięte drzwi otworzył

By wszyscy byli dobrej woli

A ponad światem Pokój Boży

 

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

 

 

chiligirl1 : :

linkologia.pl spis.pl

To ja. Po raz drugi. Dziękuję bardzo za komentarze, które otrzymałam. To motywuje mnie do wyrazania swoich myśli.

Jutro jadę na tzw. wycieczkę integracyjną ze swoją nową klasę. Z jednej strony cieszę się na myśl, że będę mogła lepiej poznać tych ludzi. Z drugiej strony obawiam się , że ci fajni na pierwszy rzut oka ludzi w normalnym życiu[wyszło mi że życie w szkole nie jest mormalne ha ha] okażą się no po prostu niefajni.To powoduje że mam mieszane odczucia.

Pierwsza ocena w nowej szkole to 3 z polskiego. Klasa humanistyczna[to mój profil]. Czyli nie jest bardzo dobrze. Ale i tak to było zaskoczeniem, bo mjyślałam że dostanę laskę za takie bzdury.

Nie rozkręciłam się jeszcze i na razie piszę raczej o takich bzdurkach, chociaż z drugiej strony to przecież w liceum spędzam lwią część dnia.

Teraz chciałabym podziękować paru ludziom, którzy w ostatnim czasie stali się dla mnie kimś bardzo ważnymj albo po prostu uświadomiłam sobie coś dzięki za nim.

Na pierwszy ogień idziesz Ty Asiu.Dziękuje za otwartość i za to że kieruje Tobą Mistrz, za wznoszenie rąk na francuskim, za wiarę, no i szczerość w stosunku do mnie.Oby twoje ukochane godziny zawsze nadchodziły wystarczająco szybko.

Tobie Marcinie za pamięć o mnie i wspaniały prezent w postaci koszulki Red Hotów. Trzymaj się ciepło!!!

Kubie, za pomoc w drodze do Niego. Za cierpliwość, szczerość, za potargane blond włosy. Za wszystko.

Całej wspólnocie za fajną atmosferę i akceptację, szczególnie kieruje te słowa do mojej grupy. Na razie tyle.

Meine liebe. Za fajny czas , który czasami spędzamy razem.

Rodzince. Shine on!!!!!!! Jesteście wspaniali

Michałowi , Lukaszowi, Ewelinie za sympatię.

Peppersomj za to że są i grają muzykę, która porusza moje serduszko.

I na koniec dziękuję wszystkim dobrym ludziom i tym którzy potraFIĄ SPEŁNIAĆ SWOJE MARZENIA

Uściski  Aleksandra[jak się domyślacie to moje imię].To dla tych którzy mieli wątpliwości.

 

 

 

chiligirl1 : :

Mój pierwszy raz Komentarze (3)
12. września 2002 13:51:00
linkologia.pl spis.pl

Siema wszystkim!!! Dzisiaj historyczny dzień- rozpoczynam swoją durną pisaninę. Będę pisać o tym co mnie kręci ale też o tym co boli.Mam nadzieję że ktoś w swej nieskończonej wyrozumiałości ha ha czasem przeczyta te moje wypociny. 

chiligirl1 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

diabeek | yukino-neko-luenka | poprostu-pati | ewelcia237 | sloneczko13000 | Mailing